Βασικά στοιχεία
Ονοματεπώνυμο αξιολογητή
*
Όνομα εστιατορίου
*
Ημερομηνία επίσκεψης
*
DD slash MM slash YYYY
Περιοχή/Πόλη
Ερωτήσεις
1. Υπήρχε ικανοποιητικός χώρος στάθμευσης;
*
Ναι
Όχι
Κανένα σχόλιο
1b. Πληρώσατε για το χώρο σταθμευσης; Aν πληρωσάτε, πόσα €
2. Εξωτερική εμφάνιση / διακόσμηση του κέντρου
*
Ικανοποιητική
Μη ικανοποιητική
Κανένα σχόλιο
3. Υπήρχε τιμοκατάλογος στα ελληνικά στην είσοδο στο κέντρο με επαρκή φωτισμό;
*
Ναι
Όχι
4. Υποδοχή κατά την άφιξη. Εμφάνιση / ντύσιμο / ευγένεια / φιλικότητα/επαγγελματική στολή
*
Ικανοποιητική
Μη ικανοποιητική
Κανένα σχόλιο
5. Εσωτερική διαρρύθμιση / φωτισμός / εμφάνιση / διακόσμηση του χώρου
*
Ικανοποιητική
Μη ικανοποιητική
Κανένα σχόλιο
6. Ερώτηση για τον αριθμό ατόμων που θα καθίσουν στο τραπέζι και αν καπνίζουν ή όχι
*
Ναι
Όχι
7. Υπάρχει εξωτερικός χώρος καπνίσματος;
*
Ναι
Όχι
8. Συνοδευτήκατε μέχρι το τραπέζι σας;
*
Ναι
Όχι
9. Σας δόθηκε τιμοκατάλογος πριν την παραγγελία σας;
*
Ναι
Όχι
10. Καθαριότητα και διαρρύθμιση χώρου και τραπεζιών
*
Ικανοποιητική
Μη ικανοποιητική
Κανένα σχόλιο
11. Καθαριότητα και εξοπλισμός στα αποχωρητήρια
*
Ικανοποιητική
Μη ικανοποιητική
Κανένα σχόλιο
12. Υπήρξε άμεση προσέγγιση του σερβιτόρου όταν είμαστε έτοιμοι για παραγγελία;
*
Ναι
Όχι
13. Προτείνεται / επεξηγείται τι ακριβώς περιλαμβάνεται στο μενού π.χ. τα ορεκτικά, κυρίως πιάτα, ποτά και επιδόρπιο;
*
Ναι
Όχι
14. Αν υπάρχει ειδικό μενού του κέντρου, σας εξηγήθηκε ακριβώς τι περιλαμβάνει;
*
Ναι
Όχι
15. Προτείνονται πιάτα ή μενού αν ο πελάτης φαίνεται αναποφάσιστος;
*
Ναι
Όχι
16. Επαναλαμβάνεται στον πελάτη από το σερβιτόρο η παραγγελία που έδωσε ο πελάτης ώστε να μη γίνει κάποιο λάθος;
*
Ναι
Όχι
17. Μετά την υποβολή της παραγγελίας υποβάλλεται η ερώτηση αν χρειάζεται κάτι άλλο ο πελάτης;
*
Ναι
Όχι
18. Σας υποβάλλεται ερώτηση αν θα θέλατε τα ποτά να έρθουν αμέσως ή μαζί με το φαγητό;
*
Ναι
Όχι
19. Η παραγγελία ήρθε σε λογικό χρονικό διάστημα;
*
Ναι
Όχι
19b. Να καταγραφούν τα λεπτά που μεσολάβησαν από την υποβολή της παραγγελίας
*
20. Η σειρά και ο χρόνος παράδοσης των πιάτων της παραγγελίας είναι ικανοποιητική;
*
Ναι
Όχι
21. Ο σερβιτόρος, μετά την παράδοση της παραγγελίας, έρχεται να ρωτήσει μήπως χρειάζεται κάτι άλλο ο πελάτης;
*
Ναι
Όχι
22. Υπάρχει ικανοποιητικός χώρος στο τραπέζι για τα φαγητά? Είναι συχνό το φαινόμενο ο σερβιτόρος να δίνει τα πιάτα στον πελάτη και ο πελάτης να μη έχει ελεύθερο χώρο στο τραπέζι για να τα τοποθετήσει
*
Ναι
Όχι
23. Τα άδεια πιάτα παραλαμβάνονται σε λογικό χρονικό διάστημα;
*
Ναι
Όχι
24. Ο σερβιτόρος προτείνει καφέ / γλυκό μετά την ολοκλήρωση του μενού;
*
Ναι
Όχι
25. Όταν ζητήσετε να πληρώσετε τον λογαριασμό ή μετά που θα σας προσκομιστεί ο λογαριασμός, σας εξηγούνται οι τρόποι πληρωμής; (Κάρτα / μετρητά)
*
Ναι
Όχι
26. Ο λογαριασμός εξοφλείται χωρίς καθυστέρηση;
*
Ναι
Όχι
27. Το τιμολόγιο είναι αναλυτικό και περιλαμβάνει μόνο τα είδη που παράγγειλε ο πελάτης και στις ορθές τιμές;
*
Ναι
Όχι
Δ.Ε.
28. Το τιμολόγιο περιλαμβάνει όλα τα είδη που παράγγειλε ο πελάτης;
*
Ναι
Όχι
Δ.Ε.
29. Γενικά ο σερβιτόρος γνώριζε καλά την ελληνική γλώσσα και ήταν ευγενικός και εξυπηρετικός;
*
Ναι
Όχι
30. Η ποιότητα του φαγητού ήταν αυτή που αναμένατε;
*
Ικανοποιητική
Μη ικανοποιητική
Κανένα σχόλιο
31. Όταν φεύγετε από το κέντρο ο σερβιτόρος σας λέει ευχαριστώ ή σας εύχεται κάτι π.χ. καλό μεσημέρι καλό Απόγευμα, καλό βράδυ, καλό ταξίδι;
*
Ναι
Όχι
32. Σας συνόδευσε μέχρι την έξοδό σας από το κέντρο;
*
Ναι
Όχι
33. Στην περίπτωση που παραγγείλατε π.χ. «μεζέδες» ή «το πιάτο του σεφ» σας επεξηγήθηκε τι ακριβώς περιλαμβάνεται σ’ αυτά;
*
Ναι
Όχι
Δ.Ε.
34. Σας δίνεται η δυνατότητα ή σας αναφέρθηκε ότι μπορείτε να αφαιρέσετε κάποια είδη από τους «μεζέδες» που δεν θα θέλατε από το καθορισμένο μενού του κέντρου, π.χ. μεζέδες, με ανάλογη μείωση στη συνολική τιμή του μενού?
*
Ναι
Όχι
Δ.Ε.
35. Από το μενού που παραγγείλατε, υπάρχει κάποιο είδος φαγητού που ούτε καν αγγίξετε για να το δοκιμάσετε;
*
Ναι
Όχι
36. Δεν αγγίξατε κάποιο φαγητό;
*
Ναι
Όχι
36b. Ποιο είναι το φαγητό που δεν αγγίξατε και γιατί;
37. Όταν τελειώσετε το φαγητό και θα αποχωρήσετε, σας προτείνεται αν θέλετε να πάρετε το φαγητό που περίσσεψε μαζί σας;
*
Ναι
Όχι
Δ.Ε.
38. Σας δίνεται το μέσο συσκευασίας για να πάρετε μαζί σας το φαγητό που περίσσεψε;
*
Ναι
Όχι
Δεν περίσσεψε
39. Εκτιμήστε το φόρτο εργασίας του κέντρου κατά τη χρονική περίοδο της παραμονής σας
*
Λίγος
Συνήθης
Υπερβολικός
Τυχόν Παρατηρήσεις