Με αφορμή τη σημερινή Ανακοίνωση της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή αναφορικά με τις τιμές πώλησης των φρούτων και λαχανικών, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών θα ήθελε να σημειώσει τα ακόλουθα:
1. Οι ενέργειες της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή, μετά τη δημοσιοποίηση της έρευνας του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών στις 28 Ιουλίου 2024, έφεραν αποτέλεσμα.
Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών έχει δυο χρόνια που θέτει το πρόβλημα της εμπορίας φρούτων και λαχανικών και ζητούσε τη διεξαγωγή έρευνας. Η Αρμόδια Υπηρεσία γιατί καθυστέρησε τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα για να αντιδράσει; Ποιος φέρει την ευθύνη για τις αυξημένες τιμές που πλήρωνε ο καταναλωτής τα τελευταία χρόνια; Θα λογοδοτήσει επιτέλους κάποιος;
2. Από τη σύγκριση των τιμών της περιόδου 18 Απριλίου 2024 μέχρι 04 Ιουλίου 2024 με τις τιμές που διαμορφώθηκαν στις 08 08 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Γεωργίας, Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος, φάνηκε μια μέση μείωση 22,95% στα 22 είδη που κάλυψε η έρευνα.
3. Στις μπανάνες όμως η ψαλίδα μεταξύ της τιμής του παραγωγού και της λιανικής τιμής καταγράφηκε αύξηση της τάξης 199%.